GARAITUKO DUGU (Pete Seeger)

GARAITUKO DUGU
Pete Seeger

(Zilphia Hart, Frank Hamilton eta Guy Carawan-ekin batera,
gospel kantu batetik eratorria)
We Shall Overcome, 1948
euskaratzailea: Josu Landa
armiarma, 2014


Garaituko dugu, garaituko dugu,
garaituko dugu, inoiz.
Bihotz-bihotzean, seguru naiz,
garaituko dugu, inoiz.

Elkartuko gara, elkartuko gara,
elkartuko gara, inoiz.
Bihotz-bihotzean, seguru naiz,
garaituko dugu, inoiz.

Bakez biziko gara, bakez biziko gara,
bakez biziko gara, inoiz.
Bihotz-bihotzean, seguru naiz,
garaituko dugu, inoiz.

Libre izango gara, libre izango gara,
libre izango gara, inoiz.
Bihotz-bihotzean, seguru naiz,
garaituko dugu, inoiz.

Ez gaude beldurrak, ez gaude beldurrak,
ez gaude beldurrak, egun.
Bihotz-bihotzean, seguru naiz,
garaituko dugu, inoiz.

Garaituko dugu, garaituko dugu,
garaituko dugu, inoiz.
Bihotz-bihotzean, seguru naiz,
garaituko dugu, inoiz.

No hay comentarios:

Publicar un comentario